augustus – klassieker maand

Na de ENORME blogvakantie, waarbij ik gezellig op vakantie was in Ghana en waar ik heel veel voor school deed, is voorbij. Ik ben er weer! Ik heb dit al eerder gezegd, maar dit keer beloof ik echt verbetering ( oef Mas, oppassen nu, niet té enthousiast…) Oh mag ik zeggen dat ik het heerlijk vind om terug te zijn in boekenblogland. Dit keer laat ik het (hopelijk) niet versloffen en kan ik lekker knallen.

De maand augustus is uitgeroepen als maand van de klassiekers door Sandra schrijft en leest. klik hier voor haar site en de info.

Omdat ik voor mezelf het doel had gesteld om dit jaar 5 klassiekers te lezen, leek het me heel leuk om mee te doen. Hoezo uitgelezen kans? ( Oeps. Raar woordgrapje.) Het is best een zware klus die ik mezelf opleg, want omdat ik dit jaar 5 klassiekers wilde lezen, wilde ik dit in augustus proberen te halen.

Hoewel ik van te voren al weet dat dit heel lastig gaat worden aangezien ik nou eenmaal traag lees, ga ik deze uitdaging heel graag aan.
ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken,, en heb er best wel zin in. Zeker omdat ik bijna bijna uit huis ga, en dan alle tijd op mijn manier kan indelen. ( heeerlijk)!

doe jij ook mee aan de maand van het klassieke boek?

 

4 gedachtes over “augustus – klassieker maand

  1. Superleuk artikel! Hmz, probeer anders 3 boeken te kiezen en als je tijd over hebt kun je er nog 1 of 2 lezen? Ik lees er ook maar 3, behalve lezen is het ook leuk om leeservaringen erover te schrijven toch, ook dat slokt tijd op?

    Ik vind het erg leuk dat je meedoet en dat je weer lekker aan het bloggen bent!

    Like

  2. Pingback: AUGUSTUS IS KLASSIEKE LITERATUUR MAAND BIJ SANDRA, DEEL 3…… | Sandra schrijft en leest

  3. Pingback: Boeken die ik (oa) in augustus zal lezen | Het Leeslint

laat iets achter :)

